deletedmom209 Nurcukk bende programın isimlerinden bakıyorum ergin ertop gibi saçma sapan şeyler çıkıyo ya millet her iki heceden isim yapmış valla
Neslihan16 Nurcukk Ben BARTU ismini çok beğeniyorum ve çevremde kimsede yok. Anlamı varlık, servet demek. Ve en eski Türk kağanlarının birinin ismi. Oğluma bu ismi koyacağım büyük bir ihtimalle 💙
SenHepMercimekOlarakKalacaksin Peogramdaki isimlerden biri Sona(erkek ismiymis). Anlami da bir tür ördek. 😂
niayk Neva Gülce Birce Zeynep en beğendiğim kız isimleri. Erkek isimlerinden Selim ve Kaan isimlerini seviyorum.
deletedmom209 MeltemKocamer çok var ondan da ya ben mehmet güneş koycam mesela herkes diyo güneş kız ismi alla sen söyle kaç tane güneş tanıdın hayatında