Bebisannesi1 Tatlış anneler bebeğimizin odasını hazırlamaya başlayacağız . Fiyat olarak İstanbul Pendik nokta bebe ürünleri uygun geldi fakat internette olumsuz yorumları çok fazla . Alıp kullanan beğenen var mı içinizde . Yardımcı olabilir misiniz
Edadrmz Bebisannesi1 ben gecen ay aldım canım bu hafta gelicek haber bekliyprum . Bişey olduğunda aradığımdada gayet güzel ilgilendiler
Bebisannesi1 mayis13 çok fazla olumsuz yorum yapılmış eksik ürün geliyor hatalı ürün geliyor sonrasında hiç muhattap olan kimse yok diye çok kararsız kaldım
Bebisannesi1 Ürünlerin geldiğinde tekrar yazar mısın memnun kaldın mı eksik parça vs var mı diye . Çok şikayet var tedirgin oldum