Anneyimmm canım o haftalarda bende de oldu hareket azarlaması hatta yazmıştım buraya dr a gittim pozisyon değiştirmeye çalışıyor bir sıkıntısı yok dedi ama normal karın ultrasonuyla baktı devletse kovduğunda senin maaşın benim vergilerimle ödeniyor sizin ne haddinize deseydin. Özelse direkt sorumluya çıkıp şikayette bulunsaydın...