Bazı hamileler cinsiyet değişti şok olduk gibi şeyler söylüyor. Acaba neye göre bu değişme? Sanırım genellikle devlet hastanelerinde yapılan tahminlerde değişim oluyor cihazın iyi olmamasından falan mı anlamadım. Veya henüz bebeğin çok küçük olmasından dolayı mı acaba?