Bendiyebiri Eda4119 bence Hafsa çok daha güzel canım. Anlayamadığım şey hoşunuza gitmiyorsa burda yazmamıza gerek yok niye insanların hevesini kırıyorsunuz ya. Oylamayın yazmayın bişey. Herkesin zevki bir değil sonuçta.