Kizceler nasılsınız valla ben son ayından sesleniyorum 35+4 bı iyim bı çok kötü bı saglikliyim bı çok hasta bı çok dincim bı çok yorgun bı çok mutluyum hı cok korkulu heyecanlı bu durum karışımı içinde yaşamaya çalışıyorum sizde durumlar nasıl agirlastinizmi ağrılar ne durumda 😥😍🤰