Sata göre 35+4 ultrasona göre 38+3 herşey normal bebek çok iri muhtemelen sezeryan olacak ama artık sağa sola donemiyorum kusmalarim hala devam mide yanmam hiç gitmedi ilk gebeliğim kasılma ile bebek harektlerini ayırt edemiyorum sırtım çok ağrıyor doğumum neye göre olacak bilmiyorum kafam çok karışık.Randevum bu haftasonu ama merak ediyorum bu kadar önde giden bebek sata göre mı ultrasona göre mı olacak