Kızlar günaydın ben Esra Hanıma gidiyorum. İzmirde yaşıyanlae tecrübelerini benimle paylaşabilir mi ilk günden beri ona gidiyorum geçen hafta izinli olduğu için Elif hanıma gittim. Ama Esra hanımın güler yüzlülüğü beni kendine bağladı açıkçası ona devam edeceğim ama 2.hamileliğim olduğu için gidenler oldumu iyi kötü yazarmısınız