Kızlar günaydın hayırlı sabahlar ilk oğlum 11 haftalıkken net şekilde gösterdi o zaman özel kliniğe gidiyordum. Şimdi 15 haftalık oldum geçen hafta gittim doktor çok erken dedi anlattı da anlattı ama özel hastaneye gidiyorum bu sefer acaba cihazlardan mı gözükmedi bilemedim bugün tekrar aynı hastanede kendi doktoruma gidicem gösterir mi sizce