Arkadaşlar 17.haftaya girdim bugün hiç bi sorunum yoktu aniden 1saat önce kanamam oldu acile gittim pruluton depot vuruldum doktorm kanaman lekelenmen olrsa vurulmam için vermşti. Ne ağrım oldu nebişey bianda böyle bi durum oldu varmı yaşayan bunu bu haftalarda? içerde bu akşam pıt pıt yapıyodu hatta hastaneye giderken bile pıtpıt yapıyodu çok korktm ya dualarınızı istiyorum çok bekledm bu bebeği çok istedim 😔🤲🧿 yarında doktoruma gidicem zaten