merwerkan1903 canim marmara forum, mall of falan gidiyoruz hep, bahcelievler civarindayim, internette trendyolda 1650tl ama Mielenin magazasinda baktim marmara forumda C3 Allergy modeli vardi aynisi 1990tl biraz daha indirim yapacaklar sanirim alirsak pazartesi zam gelicekmis tüm elektronik ithal seylere karar verirseniz arayin dedi. Nilfisk’e bakma sansim olmadi ama miele beyaz C3’ü begendim torbali olmasi avantaj mi dez avantaj mi bilemedim bi torbasiz yeni model cikarmis ama 3bin, o kadar ciksam dyson alirdim zaten diyip bakmadim bile:) Cekim gücü belli bir süre sonra azaliyor diyorlar torbasizlarda philips icin demislerdi.