Ayysegulll kesinlikle dönemez diyemem fakat bende aynı durumda olduğum için hem kendi kadın doğum uzmanım hem takiplisi olduğum özel hastanedeki doktorum aynı şeyi söyledi; “bu haftalardan sonra bebeğin kendini döndürmesi zorlaşıyor, dönemeyebilir” oldu. zorunlu olarak da sezaryen günü belirlenmiş oldu. suyunun gelmesi, nişanın gelmesi vb. durumlarda ise yine zorunlu olarak sezaryene alınıyorsunuz.