Mom-0 İnşallah hayırlısıyla tutunmuştur bebişiniz yada bebişleriniz :) benim 12 Temmuz du transfer tarihim şuan Doğuma 1 hafta kaldı şaka gibi ☺️ Yaz günü donuyordum bende, bide belim çok ağrımıştı hatta baya ilk 3 ay ağrıdı belim ben bel ağrımdan anlamıştım tuttuğunu 😍 İnşallah Rabbim sizinde gönlünüze göre hayırlı olanı nasip etsin 💐