Dilara9406 Bir sorum daha olacak benim haftaya 32+4 de kontrolüm var acaba dogum şekli belli olurmu ne zaman belli oluyor
Sngl_35 Dilara9406 bebek doğum pozisyonu almışta olabilir daha sonrada alabilir benimki 28 haftada almıştı şuan 37 haftalığım bi sorun olmazsa normal görünüyo
Sngl_35 Dilara9406 Ben henüz yaptırmadım yaptırmayıda düşünmüyorum zaten hepside gerek görmüyo doktorların
BusrAras- Ben hep necati hocaya gidiyorum cok memnunum randevu bulmak cok zor bende haftaya gidecegim 34 oluyorum nst isterler mi acaba