Irnasatka ameliyat öncesi imzalanan bi onam formu var genelde birkaç sayfa oluyor. onu imzaladıysan hiçbir sorumluluğu doktorlar kabul etmiyor. her türlü bu işten sıyrılacak bir açık bulur. ben de sağlıkçıyım işin içindeyim. şöyle yapabilirsin yapılmış tüm işlemler, alınmış kan tahlilleri çekilmiş radyolojik görüntüleri, imzaladığın onam formu vs toplayıp yaşadığın sorunun doktor hatası olduğu şüphesi dahi uyandırsan bilirkişiye gidecektir davan. o da tarafsız anonim bir doktor olacaktır. en azından böyle bir şansın olabilir.