Pelinakcn 13.haftamdayım sürekli ağdaya gidemiyorum jilet yapınca da çok kaşıntı oluyor acaba aranızda hamilelik döneminde karınca yumurtası yağı kullanan, memnun kalan var mı? Bir sakıncası var mı kullanmanın onu da bilmiyorum çünkü
Nisa1710 Pelinakcn karınca yağından haberin yok ama epilasyon makinelerinin traş bölümü kısmından yarsrlanabilirsiniz
zeytinkiz Pelinakcn ben aldım kullandım 1 kere onuda sürerken şişeyi devirdim 😆🤦 bir daha da almadım. 2 senedir full jilet kullanıyorum suan 6 gecti dogumumdan ama bacagımı en son 20 gün önce almısım hala kıl yok bünye meselesi sanırım 🥴
hankayaa123 Pelinakcn ben hamileliğimin başında kullandım doğuma kadar azalır düşüncesi ile ama malesef azalması gereken yerde çoğaldı hatta küçük küçük kıl dönmesi gibi iltihaplı bi ufak sivilceler meydana geldi bu dönemdeki hormonsal değişiklikten dolayı sanırım sonra bıraktım çünkü kaşıntı yapıyordu iltihapli sivilce biraktiktan sonra düzeldi daha yaşamadım o durumu hamilelik sonrası tekrar kullanmayı düşünüyorum ama
benimmdunyamm Pelinakcn hamilelikte kullanma bence öyle şeylere güvenemiyorum ya tüyler çok tuhaf oldu daha agdaya gideli 15 gün oldu hep tüylerim erkenden çıktı delirecem
Pelinakcn zeytinkiz bende senelerdir kollarımı jiletle alıyorum hiç çıkmıyor gibi bişey ama özel bölgede azalma olmadı maalesef 🤦🏻♀️
CansuH Pelinakcn hamileyken epilasyon yapılabiliyor mu? Ben Philips lumea almak istiyorum hamile kalınca vazgeçtim Ha bide göbek bölgesine de ağda yaptiriyo musun sen bende hamilelikte mi neden gobegime cok tüg cikti
zeytinkiz Pelinakcn orası başa bela zaten benımde aynı 🥴🤦 kollarda da cıkmıyor aynen ayda 1 yapsam kafi yani diğer yerlerde olsaydı keşke 😔
Pelinakcn hankayaa123 aa çok şaşırdım 🤦🏻♀️ Klasik yöntemlerden şaşmamak en iyisi anlaşılan, iş azalsın derken başımıza bela almayalım. Teşekkür ederim 🙏🏻
hankayaa123 Pelinakcn hamilelik dışında kullanıp çok öven var ama hamilelikte hormonel değişiklikten dolayı istenilen olmuyo malesef 😊
Pelinakcn hankayaa123 bende çevremden duyduğum için aklıma geldi acaba kullansam çözüm olur mu diye ama belli ki olmayacak
Pelinakcn CansuH ben yaptırmıyorum bu süreçte epilasyon o yüzden sanırım doktora sormak daha mantıklı, göbekteki tüyleri almıyorum ben hamilelik öncesinde vardı şu an bir artış olmadı ama almakta sakınca yoktur herhalde diye düşünüyorum
Nisa1710 CansuH yanlış bilgi vermek istemem ama geçen gün yeni doğum yapmış bir influcerdan hamilelik zamanında da kullandığını okudum
Kubrailkan Ben hamile değilken kullanmıştım evet tüyler çıkmadı ama içerde kaldı 😅 bildiğin görüyordum yani tüyleri ve çıkarmaya çalışırken de yara oluyordu. Bıraktım sonra 🙊😬
Pelinakcn Kubrailkan valla herkes öyle dedi bende vazgeçtim artık kaş yapayım derken göz çıkartmak olacak anlaşılan kullanmak 😅
Sena_liya Pelinakcn ben eldivenle alıyorum ama gitgide zorlanıyor annem ben yardım ederim dedi amma ben utanıyorum… Kuaför emi yaptırmak daha doğru bilemedim 🥴
Pelinakcn Sena_liya eldivenle zor olmuyor mu ya? Ya da sizin baya azalmış herhalde benim onu tek tek çekmemin imkanı yok🤦🏻♀️ Sanırım temiz, güvenilir bir yer bulup orada yaptırmak daha iyi hem göremediğin yerde de kalmaz