CansuBuzdemirSoylu ben 22+5 de oldum serklaj.Sordum nasıl alınıyor gene anestezi mi ağrı acı nasıl diye sordum.
Hissetmiyorsun tık diye kesiliyor,doğum tercihine ve durumuna bağlı dikişin alınacağı zaman dedi.
Normal istiyorum dedim, 37 hafta civarı da alınabilir doğum anında sancılar sıklaşınca da alınabilir dedi.Şimdi 30 haftalığım zaten, eğer 6-7 hafta sonra alınırsa buraya yazarım muhakkak 😊