gulsaherol 38+3 Üm, benim de kafamda aynı sorular ama cevapları bilmek de istemiyorum bacım boşver yaşayıp görelim 😀😀 kendimizi korkutmayalım, imkansız olsa insanlık bugünlere gelemezdi normal doğum doğamızda var diye düşünüyorum. Yoksa o korkunun sonu yok 😂🙈🤭