RasimEfemoms Hanımlar hastanede vermeye hediyelik düşünüyorum güzel güvenilir ve değişik hediyelikler var mı bildiğiniz? Nereden yaptırdınız?
Imasleeper RasimEfemoms ben hediyeleri Mevlütde düşünüyorum hastaneye de bebek çikolatası ve kolanya olsun diye düşündüm valla 😮💨
iremhalil RasimEfemoms Ben hastane için makrome anahtarlık yaptım ayrıca çikolata ve kolonya da ikram etmeyi düşünüyorum annemler de lohusa şerbeti yapacaklar gelen olur mu bilmiyorum fazla ama 🤭
RasimEfemoms Imasleeper mevlüdünde rabbim nasip ederse kadife yasinlerden yaptırmak istiyorum. Araştırdığın yer var mı çikolata için
Imasleeper RasimEfemoms herkes çikolata deposunu öneriyor burda bende ordan düşünüyorum aslında instagramdaymıs sayfası
RasimEfemoms iremhalil kendin mi yaptııınnn 😍 anahtarlıklar gördüm kağıdında da ‘ annem ve babam onlara Uğur getirdiğimi düşünüyor bu anahtarlıkta size güzel kapılar açması dileğiyle’ yazıyordu çok hoşuma gitti 🥰 lohusa şerbeti çay kurabiye ikramını hastane yapıyor benim
Pelinakcn Doğumum Eylül ayında olacağı için şu an araştırma aşamasındayım henüz ama instagram da hayallerinizbizde diye bir sayfadaki ürünleri çok beğendim. Diğer her yerde aynı tarz şeyler var bunlar bana değişik geldi bir bakın isterseniz
RasimEfemoms Pelinakcn gerçekten çok farklı değişik şeyler varmış ilk kez görüyorum. Umarım kaliteli ürünlerdir
iremhalil RasimEfemoms Teşekkür ederim beğenmenize sevindim 🤗 Sağlıkla kavuşalım inşallah yavrularımıza 😍