Gmzgnn34 Kizlar 2. Gebeligim kiz olck allah nasip ederse ama hep kasik taraflarinda oynuyor surekli hareket ediyor normalmi sizde durumlar nasil acaba ?
Imasleeper Gmzgnn34 benimde orda hep Allahtan orda valla. Göbek fıtığım var bazen ayağını fıtığa dayıyor nefes alamıyorum 🙅♀️
Buseyllzr Gmzgnn34 benim kız da hep kasıkta hareket ediyor bazen yürürken bile zorlanıyorum normal sanırım 🙏
Hatice_gzr2505 Gmzgnn34 benimkide sağ sol göbek kasık geziyor 20+5 iz daha 🤣 ilerde ne edecez bilmiyorum hiç durmadan sanki hamur yoğuruyor