Busra032 bende epilasyona gidiyordum malum hamiellikte iki defa jilet yapmtim yapmaz olaydım.direk agdaya gittim 3 hafta olucak uzama yok çok rahat birşey.hamile olduğun için otanilcak birşey yok cabim karşı tarafta anlayışlı.ven kuaförde çalıştığım zaten.ne kadınlar vardı adetliyken geliyorlardı .yani utanma .