Merhaba kızlar , benim kan pıhtılaşması , gebelik tansiyonu, gebelik şekeri , mantar enfeksiyonu gibi birçok problemim var . Sef antibiyotik, fitil , oksapar iğne , corasprin , vegaferon kan ilacı, Alfamed tansiyon ilacı, d3 damla , imom vitamin gibi bir çok iğne ve ilacım var. Moralim çok bozuluyor sürekli bebeğime birşey olmasından korkuyorum. Bütün doktorlar sanki tüm sorunlar sende toplanmış gibi diyorlar benim gibi olan var mı ?