Msl22 benimde aynı şekilde ne yanma ne kaşıntı var. Akıntı ve onun kokusundan anlıyorum olduğunu doktorum da söyledi ultrasondan inceledi. Fitil kullanıyorum şuan idrar yolu enfeksiyonumda varmış antibiyotik aldım bir de. Enfeksiyonlarla başımız belada. sizde de koku oluşturuyor mu mantar enfeksiyonu. Ben cok rahatsiz olmaya basladim