31 haftayım ben de iki haftadır öyleyim
Özellikle gece yatarken uyuşma ağrı ve sabahları şiş balon gibi ellerim açıp kapatamıyorum hiç😬 yarın doktor kontrolüm var soracağım ama normal dicek büyük ihtimalle. Benim doktor ne desem normal olur öyle diyo😵💫🤣🤣🤣