Erkek bebeklerin genelde geç geldiği bilinir, benim bugün nst de sancım çıktı, ve son dönemde yaygın olan yoğun bakım- kuvöz olayına karşı tedirginliğimle panik oldum her an her dk kendimi kollamaya başladım. Bir hafta 10 gün daha birşey olmaması için sabretmemiz gerek. İnşallah durursun oğlum yerinde :) Benzer durumu yaşayan ve sonucunda neler olduğunu paylaşacak olan varsa içime bir parça su serpebilirsiniz 🤗 Teşekkür ederim