Korkman çok normal ama inan ki kendini strese sokarsan zaten zor olur doğumun. Canım aşırı tatlıdır ben yaptıysam herkes yapar. 💪🏻 Normal doğumun bebeğine ve sana olacağı faydalarını araştır istersen. Bir de prenses doğum diye bir şey var artık zor değil eskisi kadar doğumlar. Korkma yani doğanın kanunu bu. Zorunlu Sezeryana karşı değilim bu arada bence o daha cesaret isteyen bir şey. Zorunda kalırsam ben de ameliyat olucam bu sefer mecburen ywter ki bebeğimizi sağlıkla alalım kucağımıza 😌