Kestanegulsah ben medivia sağlık grubunda doğum yaptım. Çok ilgililer doktorlar olsun, hemşireler, ebeler olsun hepsi.. Erken doğum yaptım 29 haftalık bebeğim şuan orda küvezde kalıyor. İlgi ve alakalarından, davranış biçimlerinden, yaklaşımlarından falan memnun kaldım. Doktorumun anlaşmalı olduğu hastaneydi o yüzden fiyatlarda değişiklik olabilir. İsterseniz bir arayıp fiyat alabilirsiniz