Balliko CerenArslan1 son 3 gün belime giren agrılar var bugünden itibaren zorluyor benı yürümek asagı ındıgını hissediyorum kasılmam çok oluyor bide midem agrıyor kızlar neden bilemedim sızde de oluyor mu… suanda bel ağrısından yatamıyorum bıçak gıbı saplanıyor ve 2 3 kez vajınama kramp gibi bişe girdi zor bela yürüdüm
CerenArslan1 Hayalimdekiseruven keyifleri yerinde herhalde miniklerin öyle ufak ufak ağrılar var ama bende de sancı yok yani hayırlısı bakalım ne zaman isterlerse minikler,açıklık var mı peki
SerraveAnnesii Uygulamaya göre 1 gün 🥲 pek bir belirti yok bugün ara ara bel ağrım oldu gelip geçti. Bebek aşağıya çok baskı yapıyor. 1 aydır doğum pozisyonunda ama daha kanala girmedi bekliyoruz bakalım 😇 sağlıkla gelsinler inşallah bir avazda kurtuluruz 🙏🏻
CerenArslan1 SerraveAnnesii Amin inşallah Rabbım sag salim kucağımıza almayı nasip eylesin benimki de 28 den berri doğum pozisyonunda ama kanalda falan değil açıklık da yoktu geçen hafta bakalım bu hafta ne diyecek 😊
SerraveAnnesii CerenArslan1 Amin inşallah 🤍🙏🏻 38.haftada çatı muayenesinde bakmıştı o zaman açıklık yoktu. Perşembe kontrolüm var bakalım açılma var mı diye bakar mı bilmiyorum 🤷🏻♀️
CerenArslan1 SerraveAnnesii bende perşembe günü gidicem bakalım ne diyecek hayırlı haberler alalım inşallah 🤗🌸
CerenArslan1 Balliko vajinada baskı ve karıncalanma gibi birseyi bende hissediyorum az kaldı tabi bel ağrısı da agirliktan normal canım bende de oluyor zaman geliyor minikler sağlıkla dogsunlarda