Imasleeper merhaba, altta yazan arkadaşa katılıyorum. Takip ettiğim tüm çocuk Dr ları kolaltı ölçümü tavsiye ediyor. Ama şöyle de bir şey var; genel olarak hepsi 1 dk da ölçüm yapıyor ve hangi bebek Bir dk bekletir bilemiyorum. Bazı şeylerden parayı kısmamak gerekir e ben ateş ölçeri örnek gösteririm kesinlikle. Braun prt 2000 aldım en çok tavsiye edilen ve en uygun fiyatlı oydu. Hatta bugün geldi, 0-3, 3-6, ay ve üstü için ayrı ayrı ölçüm yapıyor inceleyip yorumları okuyabilirsiniz.. Umarım bütçenizi aşmayan kaliteli bir ürüne denk gelirsiniz🌼🧡🤲