lllllg Z A V A L L I. Sana içimden direk bu geçti. Hakikaten hem suçlusun hemde pişkinnnn! Kadına haksızlık yapıyorsun biri bu yanlışını uyarıyor. Ve sen uyaran kişiye “aferin bekleyen basit egolu” damgasını yapıştırmayı yapmakta hiçte çekinmiyorsun. Yahuu suçlusun suçlu kaç kişi seni uyarmış yorumda. Hadi ben egoluyum ya diğerleri. Sende suçunu bir türlü kabullenemiyen “Ben haklıyım kabul et! Hatalı olan sensin.” psikolojisi var. Madem ki yanlış anladın cümleyi dönüp güzelce “kusura bakmayın” demek yerine “o da yanlış anlamasın üzerine alınmasın o zaman sözüm ona değil” diye bir savunma olamaz yanlış. Daha bir de üzerine size cevap verenlere hala saldırganlaşıyorsunuz. Arkadaşın da dediği gibi “sizin kavga potansiyeliniz çok yüksek” ve hala bu durumu ısrarla kabul etmiyorsunuz. Ayrıca Ben hiiçteee çevrenize böyle tepki verebildiğinizi düşünmüyorum. Zaten çevreye gösteremediğiniz tutumu burada gösterdiğiniz çok belli. O sebeple inkar edip komik olmayın. Ayrıca istediğim kişiyi savunur istemediğim kişileri (yani senin gibi ruh hastası kişilikleri de) yererim. Sen kendinde o hakkı nerden buluyorsan benimde kendime göre haklarım var. Susss haddini bil çirkefff! Dengesiz senin gibi her bokologlaraa deniyor ayrıca. Hani şu bilip bilmeden, anlayıp dinlemeden herşeye “sinek gibi konan” olan cinslere 😉