Keyfiniz,canınız,bünyeniz neye hazırsa onu isteyin..benim sezeryan doğum ve spinal anestezi ile olucam 5 gün sonra…buna eleştiri ile yaklasan cehalet ötesi herkese laf söylemek ile geciyo her günüm…normal şöyle böyle aaa neden sezeryan…sanane kardeşim sananeee………sizde böyle düşünerek bebegin duruşu ve başka bir problemim olmadığı müddetçe hangisine daha yakın hissederseniz bir tıkta olsa onu tercih edin..sağlıklı doğumlar diliyorum.