Selcannnn korkma dua et sadece benim 27 haftada sancım oldu. ikizde değil. İstiharat verdi doktor yatıyorum 30 haftamda yine sancım oldu 75 nst sancım serum verdiler yatış yaptılar şimdi evdeyim konuş bebeklerinle seni duyarlar beklemelisiniz de ve bol bol dua et inşirah süresini okuyorum ben sende onu oku sabret rabbim hayırlı zamanda dogumlar versin diye 😊 ebelerin dedigi 4 hafta daha beklemeye calış. Ama biz belirlemiyoruz bunu biliyorum. Seninle neredeyse aynı durumdayız diye yazmak istedim.