Beyzanrr Berika8 valla doğru çıkıyor mu herkese çıkmıyor mu bilemem ama benim kız çıkmıştı kızım olacak inşallah
Anne1010 Doğru değil tabi ki 😂😂😂. Kız kız dedi bana bi tane de teori denedim o da kız dedi ama inşallah oğluşum olacak 😂.
Berika8 Cinsiyetimiz belli değil daha 8+5 deyiz ama sabırsızız galiba biz bırazcık böyle yöntemlere düşüyoruz 🙈🙈🙈
Oykusare97 Berika8 doğru cıkmadı bende Çin takvimi , sürekli tatlı yiyorum bir kere bile ekşi canım çekmedi ama bir kızım olcak 23 haftalığım suan 🙈 cinsiyet için doktoru beklemekten başka çare yok