Beyzanrr Mucize7 bende atlattım canım Allah’ın izniyle bişey olmaz gönlünü ferah tut sen bende sadece kan aldılar kan pıhtılaşması çıktı iğne verdiler onun dışında hiç bi sıkıntı olmadı bebeğim de gayet iyi çok şükür
Senaoztrk Mucize7 olmaz canım allahin izni ile bende 15 haftalıkken covid oldum bol meyve tükettim hergun 3 lt su tukettim bu çok önemli çoraspirin kullanıyordum birergun arayla covid olunca doktorum hergune çevirmişti smdidede 34 de kadar hergun devam ediyorum morel çok onmeli morelini yüksek tut canım aç kalma sağlıklı beslen inşallah sağ salim atlacaksin karantinan bitincede inşallah bebişini görmeye gidersin rahatlarsın 🤲😊
incitanem94 Mucize7 canım bende yeni atlattım 13 haftalık. İki üç gün yataktan kalkamadım doğru düzgün yiyemedim bir şey ama bebek keyfine bakıyor merak etme benimki haftasından ileride bile çıktı.
user124578 Mucize7 bende 16 haftalıkken yakalandım 16 18 arası covid geçti delta varyantıydı suan 28 haftalık olduk detaylıda ise bir sorun çıkmadı çok şükür
Cemrreedemirci Kovidin uzun dönem etkileri bilinmiyor. Zararı okumadım henüz çoğu kesim sorunsuz oldu diyor. Yetişkinlerde bile etkileri net değil. Araştırma için yeterli zaman oluşmamış çünkü. Ama üzülmeyin covid geçiren binlerce gebe var sorun olsa söylerlerdi
Mucize7 Beyzanrr inşallah canım ya peki kanı covidden sonra mj aldılar pıhtılaşma olduğu ne zaman belli oldu benden kan felan alınmadı
Mucize7 Senaoztrk inşallah canım cok korkuyorum ya bana coraspirin bisey vermedi vitamin takviyesini çoğalttı sadece
Beyzanrr Mucize7 canım benim eşim coviddi ondan sonra rahatsızlanınca sağlıkçıları aradık evde ağzıma burnuma çubuk soktular işte virüs için 4 tüp de kan aldılar sonra pıhtılaşma çıktı özelde ki doktorum gel ben hem sana hem bebeğe Bakcam dedi bende pozitifim ama dedim olsun sen gel dedi pıhtılaşma için iğne verdi 10 tane şimdi 2 tane kaldı öyle
Senaoztrk Mucize7 evet insan korkuyor gerçekten bende öyleydim yani kim bana bişey olmayacak korkma desede o 15 gün bana çok zor geçmişti gerçekten ve karantina bitimin hemen ertesi gün doktora gitmiştim ama kalbim yerinden çıkacaktı sanki ya bişey olduysa die ama çok şükür atlattık sende atlatacaksin inşallah demekki sana gerek görmedi doktorun peki şuan nasıl atlatiyorsun hafifmi