Semanurclskn mesela bebek olmadan önce ben eşime erkek olursa ben eğer kız olursa sen ismini koyarsın dedim böyle anlaştık daha sonra erkek olduğunu öğrenince eşime haksızlık etmemek için ikimizin de içine sinen isim düşündük ama yine ben söyledim ismi eşimle aralarından seçtik 🙏🏻 Dediğiniz gibi iki tarafında içine sinecek isim olması daha mantıklı çünkü ilk bebek ne olursa yapılırsa içimizde kalır hele ki biz annelerin içinde daha çok kalıyor 😞 göktürk , göktuğ isimleri de güzel