Arkadaşlar 36+5 haftalık hamileyim gebelik kolestaji çıktı doktorum hemen gelmemi soyeldi yarın gideceğim .daha önce geçiren oldumu bu haftada bebek sezeryanla doğsa sizce küveze alırlar mı yaşama fonksiyonlarında sorun olurmu bu haftada doğum yapan var mı