alcang Naside42 hiç kendinizi üzmeyin, akışına bırakın. Bi şekilde çıkacak o bebiş. Hangisi hayırlıysa öyle olsun🌸
Deletedmom_30 Naside42 sen ne dersen de nasil gelecegine bebek karar veriyor canim ☺️ hakkinda hayirlisi hangisiyse o olsun☺️🙏
Sweetbabyy Naside42 Bende hiç bilmiyorum doktorumla normal doğum istiyoruz ama neyle karşılaşıcaz Rabbim bilir en hayırlısı ne ise o olsun hakkımızda inş
Gorkeminannesi Naside42 valla ben kendimi yırttım canim cikti o çıkmadı hiç boşuna uykularinizdan olmayın sonuc olarak bebis nasil isterse öyle geliyo saglikla gelsin insallah hayirlisiyla en kolay şekilde 🥰