Gamze-38 Kızlar özelde doğum başlayınca lavman veriliyor ilk doğumda almıştım ama devletlerde yok nası olcak ya görümcem orda çalıştığı için kötü şeyler anlattı korkuyorum biz alıp kullanamıyormuyuuzz?
Dyg61 Gamze-38 ben şehir hastanesinde sezeryan oldum yapmadılar lavman ilk dogumumda özelde sezaryendi dogumdan. Sonra yapmışlardı normal doğumu bılmıyorum
Sinemmmmm58 Gamze-38 arkadasimda devlette normal yapti ve lavman uyguladiladilar 40.gun oluyo ama sezeryanda yapmiyorlar
Talhaaam Gamze-38 ben 4 yıl önce doğum yaptım şuan bilmiyorum yine devlette şehir hastanesinde yapıcam ama bakalım nasıl olucak