Sinemm Canan96 Ben 35 haftalık oldum önceliğim normal ama tutturmam normal diye bilgi vermedi bende çok merak ediyorum normal doğum şartlarına uygun uyum diye bunun için çatı muayenesi olmak gerekiyor oda şancı olunca bakilirmis yani belirsiz bekliyoruz senin belli mi
Elfgny Canan96 36+4üm canım normal istiyorum bi problem olmazsa tabi🙏 Bebiş dönmüş ama çatı muaynesini ocağın ilk haftası yapıcam dedi doktorum. Yarın kontrolümüz var bakalım bişey dicek mi 🤗
Dilanlanv Elfgny Hesna43 pazartesi 37 olucam beni doğuma alcaklar kuzum ama hiç korkulacak birseyi yok doktorun doğru demiş 38 haftada zaten hiç bir sıkıntı yaşamazsın içini rahat tut yeter 🙏🙏🙏🤲🤲🤲
Canan96 Bende cati muayenesi olmadım ama 37 ncı haftada yapılıyor die biliyorum önceliğin normal doğum ama doktorum doğum haknda konuşmadı daha hiç sezeryan yaptırdığını duyuyorum etraftan 🙂)