Ebissss Park yatağa dünya paralar vermeye gerek yok çünkü çoğu bebek yatmiyor.Benim oğlum 8 ay yattı o da zaten ilk sallanan küçük beşigi vardı hareketlenince park yatağa gecirdim onda da yatmadi.Beşikten ziyade önemli olan içindeki yatağı bebek yatağında yatacsk sonuçta.Dünya para vermeye hiç gerek yok o yüzden. Ha yatan 3 4 yaşna kadar yatıyormus ama .Yegenime 9 yil önce e bebeğinkini almislardi 3 yil yatta atladi zipla icinde hic bir sey olmadi simdi 2.5 yasindaki kardesi yatiyor.Park yataklarin hepsi saglam oluyor.