Kraa195 Kızlar 36+2yim randevuda bulamıyoruz 1 hafta önce gitmis tim kan idrar felan vermiştim sonuc sırası alıp doktora gidicem nst icn cagırdı sanırım. Bakıyorlar mı grevdelermi bilen varsa acil yazablrmi
Zehrakhr Kraa195 ben pazartesi gitiim randevulu dışında perşembeye kadar almıyorlar. Sonuç sırası gün içinde alıp muayene oluyorsun. Perşembe alabilirsin ama dediğim gibi grev var evet
Kraa195 Zehrakhr hay Allahım yaa muane sürem geçiyor randevu alamıyoruz sabahın köründe gitmek de kolay değil taa sincandan