N_3637 gunde bes kez olmasi normal karsilaniyor ama benim bazen 2-3 dakikada bir bazende 5-10 dakikada bir oluyor 22 haftalikken nst bagladilar kendi doktorum degilde gece gitmistim acile inanmadilar 70-100 arasi sancim cikti kasilma aslinda rahim agzini kisaltabiliyor, acabiliyor. Dogumu baslatabiliyor o yuzden onemsenmeyecek bir durum degil malesef eger cok oluyorsa doktoruna mutlaka soyle 17 de basladi benim. Rahim agzi kisaldi 2-3 mm bir kac kere. Stres yap diye soylemiyorum yanlis anlama 30. Haftaya geldik sukur birsey olmadi dikkat et