Melisayaren Açıklık muayenesi yaptı doktor bugün 2 cm dedi. Sonra rahmi uyaracağım dedi açılma ilerlesin diye. Açıklık muayeneyeden sonra ne zaman doğumunuz başladı.
Mondly Melisayaren sabah 9 da yaptılar öğlen 3 de sancım başladı haydi hayırlı olsun Allah sağlıkla kucağına almak nasip etsin
Anneyimmutluyumm26 Melisayaren bol bol otur kalk hareketi yapın hurma yiyin ben yemiştim işe yarıyor 😄 sıcak duş da iyi geliyor
Sakyol12 Zehrakhr benimde 10 gündür 2 cm açılmam var ama muayene sonrqsı çok kanamam oldu birdw kasılmalarım çok oluyo acaba sizdede oldu mu nişan olabilir mi
Rukiye_korkmaz Zehrakhr aaa siz daha doğum yapmadınız mı Allah kurtarsın canım iyice ağırlaşmışsınızdır
Melisayaren Sakyol12 benimde kananam başladı ama sancı falan nasıl olur nasıl başlıcak bilmiyorum heyecanda yaptım
Sakyol12 Glfdnaktr bebeğin bir yerde toplanması sertleşmesi ve ağrı olması bu arada 32 haftalığız henüz erken doğum riskimiz var
Sakyol12 Melisayaren allah hayırlı doğum nasip etsin inşallah bana da dua edin erken doğum riskim var haftamı biraz daha ilerletebilseydim
Melisayaren Sakyol12 gönlünü refah tut zor bekleyiş ama iyi düşün kötüyü getirme aklına sakın birşeyler okuma anlatılanlara kulağını kapat.
Sakyol12 Melisayaren maalesef her şeyi okuyorum ve kötüyü çağırıyorum resmen buna engel olmam lazım zaten panik bozukluğu var bende allah hepimizn yardmcsı olsun