İyi akşamlar annişler. Benim ilk bebeğim yavaş yavaş alışverişe başladık. Beşik konusunda soru işaretleri var. Ben bambu beşiklere bakıyorum hep hoşuma gitmiştir. Kimisi bambu kim kullanışlı değil diyor diğer mobilya beşikler ise sonradan elinde kalır, bi saatten sonra kullanılmıyor satılmıyor bile diyen var. Sadece park beşik alsak yetersiz kalıyor diyen var. Siz neler önerirsiniz beşik konusunda en kullanışlı ve uzun süre kullanılacak olan hangisi.?