Kızlar soranlar oluyordu bugün kartımı aldım doğumdan önce 3 ay ve doğumdan sonra 3 ay veriliyor aylık 75 TL harcama olmazsa para geri çekiliyor her ay sağlık ocağında hemşirenin onay vermesi gerekiyormuş paranın yatması için sosyal yardımlaşmadaki görevli dedi her ay sorup hatırlatın sağlık ocağına ay başında dedi başka merak ettiğiniz birşey var mı?