afifem ağrım oldu belim kalcam ağrıdı şuan 24 haftalık hamileyim 21 haftalıkken baktım belim belim diye ağladım bildiğin karnimda hiç yok en sonunda gittim doktora bel ağrısından dedi belin değil böbrek genislemen olmuş 12 cm olmuş yarın yine gidecem dahada büyürse stent takilacakmis ama bol bol su içince bide bı adet parol iyi geliyo mümkün olduğunca eğilip kalkmakta dikat edin eğilerek uzanarak iş yapmayın riskliymis🌼