irmmdgnn Kızlar bat 21 Mart şuan itibariyle 5 gün kaldı sabah ilk idrarla predictor early test yapsam mı yapan ve bu kadsr erken pozitif gören oldu mu aranızda
Mervesya irmmdgnn en yakin arkadaşım tam 5 gun kalmışken yapıp silik çizgiyle ogrendi biraz döllenmenin ne zaman olduğu ile alakali canim ama zaten erken gebelik testinin amacı adetten 6 gun onceye kadar çıkarıyo olmasi
2_prens_annesi3363 irmmdgnn 6 gün kala gördüm canm sabah idrarda defildi sende yap bence çıkar inşallah
Lavinia_35 Yap gitsin ya 🥰😍 Ama yanında normal test de al 2-3 gün sonra onlarla da yapsan çıkar Hakkında hayırlısı olsun 😍
2_prens_annesi3363 irmmdgnn canm erken gebelik testi de yaptm comfort ama o net çıkmadı kaset test yaptım daha belirgindi
Nazendehanim irmmdgnn ben daha önce 4 gün kala yapmıştım çıkmıştı , ben de yarın yapicam inşallah bat 19
sincaphanim Ben 2 gün kala yaptım negatif çıktı moralim bozuldu sonra tam gününde silik çizgiyle öğrendim ama kimisi 1 hafta önceden bile öğreniyor. Moralin bozulmaması adına beklemek daha iyi bence
Mervesya 2_prens_annesi3363 benimde 30 gunde bir 6 gun kala sabah erken gebelik yaptim cikmadi ondan sordum bi umut :)
2_prens_annesi3363 Mervesya 7 gün kala.benim kanda bile çıkmadı canm umudunu keske 1 gün herseyi degistirebilir