Ozum12 Mrvtdmr 15+4 ne gramımızı biliyorum ne cinsiyetimizi bir hafta sonra kontrolümüz var hayırlısıyla öğreniriz inşallah 🤲🥰
hukukcuanne_06 Deletedmom547899 pozisyonu uygunsa görüyorlar artık 🙂 ama cihaz kalitesi doktor bilgisi de önemli tabi
Mrvtdmr Aytiii bize de kız dedi tam kendini göstermedi ama kıza benziyor dedi salı günü tekrar gidicem
hukukcuanne_06 15+2 de doktor bi şey için 130 gram dedi ama kesenin gramı mı bebeğin mi bilmiyorum 😂 kız diyo bakalım 🙂inşallah sağlıkla gelsin kuzularımız🥰 tahmini doğum 6 Eylül bu arada aynı olan var mı?
hukukcuanne_06 Mrvtdmr ay hadi bakalım birbirimizi takipleyelim acaba aynı mı doğururuz🙂 ilk mi sizin? Benim ilk gebelik inşallah