Aytflz 38+3 benim de 1 haftadır öyle yatakta dönemiyorum iç uylukların acısından. Bebek kanala girmiş dedi doktorum, 1 cm açılma görünüyor rahim kısalmış dedi ultrasonda bugün 🤷🏻♀️ Sancım 1 kez çıktı sadece nstde. Benim kız gününü dolduracak gibi. Ben pilates topunda oturuyorum akşamları biraz, merdiven inip çıkmayı dün denedim de çok zor çok ağrıyor bacaklarım ve vajinam 🙁 ahududu yaprağı çayı ve hurma yiyorum bide. Perine masajını beceremedim pek. Doktoruma da söyledim, sorun değil doğum anında biz yapıcaz zaten size dedi. Bunların hepsi teferruat aslında bedeniniz ve siz isterseniz her şekilde normal doğum gerçekleşecek bu doğanızda var dedi. Ama yürüyüşü çok öneriyor doktorum