SecoMeh 4haftalık hamileyim doktorum coraspirin kullan dedi. İnternette araştırdım kimisi çok iyi ve faydalı kullanılması gerekiyor derken bazıları kullanmak sakıncalı diyor.. Kafam çok karışık napmalıyım bilmiyorum bebeğim iyi olsun istiyorum sadece. Coraspirin kullanan ya da bu konuda bilgisi olan var mı?
begonvilko SecoMeh canım nedenini söyledi mi? Ben de kullanıyorum en basından beri ama bende kan pıhtılaşması var, hem coraspin hem de kan sulandırıcı iğne kullanıyorum. Bir zararını görmedim şükür.
Zeynep0607 SecoMeh şu şekilde oluyor ben ilk gebeliğimde kullanmadım bilmiyordum da açıkçası ve bebeğimin 2 aylıkken karnımda kalbi durdu Kalp durmasının sebeplerinden biri de ani kan pıhtılaşması olduğundan doktor bu gebeliğimde hamile kalır kalmaz coraspin e başlattı yanı sıra önlem amaçlı duphaston da kullanıyorum
gizzzy35 SecoMeh Ben 32 haftalık olana kadar kullandım daha yeni bu hafta bırak dedi doktorum. Endişe etmeyin kullanın.
Meri3220 SecoMeh 29+4 olduk 4.haftadan beri o hapın muadili ecopirin kullanıyorum aynısı yani. Daha önce 36 haftaya kadar kullanırsın demişti bakalım hayırlısı. Dr verdiyse kullanın bende pıhtılaşma testi falan yapılmadan verildi daha önce 2 kayıp olduğunu duyunca vermişti şükür Bi zararı olmadı bana
SecoMeh begonvilko begonvilko hamile olduğumu bilmeden önce bi kaç kere kullanmıştım doktora bunu söyledim. Zararı olmaz hatta sen onu kullanmaya devam et dedi direk
Linatusun kullan cnm çocuğa giden kan damarları açık olmadığından çocuğun gelişimi için faydalı kullanmasmzsan o damardan kan gitmiyor çocuğa kapalı damarların açılıp çocuğa gitmesi için veriliyor
SecoMeh Zeynep0607 inşallah sağlıklı bi şekilde kucağına alırsın canım bebeğini .. Daha çok yeni olduğu için korkmuştum ama kullanmaya başlamalıyım demek ki
Zeynep0607 SecoMeh kesinlikle kullanmalısın zaten doktorlar asla zararlı birşey vermiyor sen tedbirini al taktir Allah’ın❤️
Linatusun Efemom2 tatlım 41 haftamdayim hersey yolunda çok şükür ilaç çocuk ciğer kanlarını emdiğinden kan damarlarındaki çocuğa giden kan hücrelerinin daha cok çalışması için veriliyor korkma kesin kullan
SecoMeh Meri3220 bende de test yapılmadan verildiği için korktum açıkçası ama bebeğim için faydalıysa kullanmaya başlıcam hemen yarın.. inşallah bebeklerimizi sağlıklı bi şekilde kucağımıza alırız..
Meri3220 SecoMeh amin inşallah canım benim kan sulandırıcı o bş zararı olmaz olsa doktor vermez zaten insanlar kulaktan dolma şeylerle kafasına göre kullanma diyor doktorun her zaman en iyisini bilir. Gelmiş geçmiş olsun
Efemom2 Linatusun teşekkür ederm canım kullanıyorm hamile kalmadan önce başladm zaten ben ikilide sol tarafm direnö çentik çıktı benmde kayıplarım var ignedw kullanıyorum inşallah sag saglim kavuşurum bu bebegime🙏🙏
Villanelle Gebeliğimin başından beri kullanıyorum, yani 34 haftadır. Doktor verdi ve ben direkt aldım, kullandım. Googleda araştırma gereği bile duymadım.